میکرونیزه
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / پودر میکرونیزه دلیجان / فروش عمده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم دلیجان
پودر میکرونیزه کربنات کلسیم دلیجان
images (4)

فروش عمده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم دلیجان

پودر میکرونیزه کربنات کلسیم یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انواع پرکننده در صنایع است که در ایران به صورت GCC تا مش 3500 تولید می گردد و در دسترس بیش از 90% کارخانه جات تولید به عنوان ماده اولیه قرار می گیرد.

معادن کربنات کلسیم با فرمول شیمیایی Caco3 در بیشتر شهرهای ایران گسترده است ولیکن بهترین خلوص انواع آن که به کربنات برفی در خاورمیانه معروف است در منطقه غرب ایران و شهر الیگودرز واقع می باشد.

اگر وارد شهر الیگودرز شوید از همان ابتدا سفیدی کارخانه های پودر میکرونیزه و دپوی سنگ های چینی کربنات کلسیم آن را خواهید دید و چانچه بخواهید از معادن آن بازدید نمایید بیش از 60% را سنگ های خوب و مرغوب برای احداث کارخانه و سرمایه گذاری در منطقه درخواهید یافت. منطقه ای که تا چند سال پیش به آن بکر می گفتند ولی در حال حاضر از اقصی نقاط کشور برای سرمایه گذاری وارد آن می شوند چرا که ارزش سنگ چینی و گسترش روز به روز مصرف آن را دریافته اند.

یکی از مشکلات اساسی تجارت در شهر الیگودرز راه های ارتباطی سخت و دشوار آن است، از این رو شهر های همجوار و نزدیک تر به الیگودرز مانند دلیجان یا همدان، کلوخه های کربنات کلسیم را از این شهر خریداری کرده و در کارخانه های خود تبدیل به پودر میکرونیزه می کنند و سپس بسته بندی کرده و به فروش عمده یا صادرات می رسانند.

یکی از مهمترین این شرکت ها کارخانه های تولیدی دلیجان می باشد که از طریق مسیر های ارتباطی سلفچگان به تمامی نقاط ایران با قیمت مناسب متصل می شود تا بتواند تجارت و معاملات خوبی را برای مشتریان رقم بزند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:


خانم مهدوی زاده


راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129309610


telegram icon کانال تلگرام: miningplusco@


telegram icon پاسخگویی تلگرام: miningplus@


phone icon شماره فکس: 02143858460


email icon ایمیل: miningplusir@gmail.com

قیمت خرید و فروش مواد معدنی پودری

مطلب پیشنهادی

خریدار کربنات کلسیم آهکی

خریدار کربنات کلسیم آهکی الیگودرز

خریدار کربنات کلسیم آهکی الیگودرز می توانند این محصول مرغوب و با کیفیت را از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام